úterý 6. ledna 2009

Bivak no.3

Ještě jeden pozdrav od Martina. Vzkaz fanouškům a vyjádření pro tisk: "Dnešní etapa byla obtížná a rychlá ale líbila se mi. Někteří říkají že tohle není Dakar. Není ale je to mnohem horší! Etapy jsou dlouhé, horko a prach vysilující. Zátěž techniky maximální. A to je teprve začátek. Rallye je dlouhý závod a všechno se může změnit a obrátit. To je kouzlo rallye. Dneska mi štěstí moc nepřálo, porucha motoru je věc, se kterou se nedá nic dělat. Za sebe jsem jel jak nejlépe to umím a slibuji fanouškům že dokud to půjde, tak budu bojovat. Jsem strašně rád že sledujete co se tady děje, vím to a v každém okamžiku na to myslím - vím že mě sledujete a morálně mě to posiluje. To je největší rozdíl oproti předloňskému Dakaru, kdy jsem byl psychicky úplně na dně a neměl jsem žádné zprávy ani vzkazy ani možnost telefonovat. Vydržte a buďte věrní rallye sportu! Mám vás všechny rád a myslím na vás."