úterý 13. ledna 2009

Zahraniční čtenáři blogu - odkud jste? Foreign blog readers - where are you from?

Když kliknete na tlačítko "kolik je tu lidí" v pravém sloupci blogu dole, tak se otevře stránka, kde v záložce maps (nebo po kliknutí na mapu světa) uvidíte odkud jsou připojení čtenáři blogu.
Když na jednotlivá místa najedete kurzorem, ukáže se místo. Docela by bylo zajímavé vědět, odkud kdo je a apod. Co myslíte? Tak co kdybyste tady do komentářů k tomuto příspěvku napsali, že třeba ten visitor z Denveru v USA je cojávím "Jarda" a pár slov o vás apod. Mě by určitě zajímalo, kdo to denně sleduje z toho Bahrajnu, z Číny, Jižní Afriky nebo z Norska. Jsou to Češi, Slováci nebo prostě někdo jen tak prohlíží fotky, jako když já prolézám španělsky psané blogy jiných závodníků apod? Napište!
ENGLISH:
Our blog is Czech, but we daily see number of readers from interesting countries and various continents. It may be Czech people living somewhere else, but also people, who just look on pictures or translate the blog using webtranslator. It would be nice to know, where do you live, where are you from and what do you do here. If you like photos..? On the button in rigth hand column is visible number of readers with raw map coverage, where are people from regarding their IP connection. So we see readers from Norway, Bahrain or USA. Please, if you click on link "x komentářů" under this post, you can simply and without registration drop a quick note about you, where is your location etc. It would be really nice. Thanks. By the way, if you want to know updates about Martin´s progress in the race, I do several news flashes a day/night for adventure rider forum. Check out recent Dakar discussion there. Thanks..

37 komentářů:

Petr řekl(a)...

No to by mě taky zajímalo. Hlavně ta Čína a Bahrajn.

Pilif řekl(a)...

Ahoj,
tak já jsem ten Londýn, teda oba, protože jednou mě to ukazuje v práci a podruhý doma (různý IP adresy), sleduju tenhle fantastickej blog na obou místech, samozřejmě. Jinak jsem z Jablonce nad Nisou, Rádlo je má domácká trať, pokud se to tak dá říct, protože jsem čistej amatér a krosku (Sůzu 250RM) jsem dostal od ženy a kámošů ke čtyřicátinám!! V současnosti si ji moc neužiju, protože jsem pracovně tady a prodávám tu jablonecké korále (teda teď moc ne, protože sleduju Dakar (;o)). Tomáši, díky moc za úžasný zpravodajství a Mácovi přeju, aby dojel v pořádku do BAires.Brmmm Brrrmmm.
Filip

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
ja jsem ta hvezdicka v Michiganu, USA ... a take bud doma (Okemos) nebo v praci (East Lansing). Jsem vedec (fyzik) a pracuji zde na universite. Zadnou motorku bohuzel nemam, a za svuj zivot jsem ujel asi jen 7km na Kawasaki 250 na louce za barakem kde jsem kdysi zil. Dakar je ale moje vasen uz od detstvi. Sice to samozrejme zacalo kamionama, ... ale kdyz ty motorkari jsou takovy spravny blazni ;-). A Martinovo dobrodruzstvi jsem sledoval uz predloni, preci jen obcas o nem neco prosaklo. Letos je to diky tomuhle blogu samozrejme neco jineho ... ale to uz vsichni vedi ;-)
Vladimir z Michiganu

Anonymní řekl(a)...

...Wroclaw, Polsko...
...Sqwer-:)...

Anonymní řekl(a)...

Honza - Praha
Cumim sem z prace i z domova takze taky dve IP

Jinak jezdim na Yamaha XT600E ale jentak kolem komina a Dakar sleduji taky uz dlouho.

Anonymní řekl(a)...

tak ten vizitor z Berlina je Jarda :-) nebo jeden z.. mapu jsem jeste nevidel... ale o vikendu jsem se pripojoval z CR... v tydnu zde...

Spijker

Unknown řekl(a)...

Ahoj, ja jsem ta druha hvezdicka v USA pod Michiganem, je to Lexington v Kentucky, mam doma Yamaha Virago a uzivam si ho na cestach po statech. Dakar sleduju uz roky a mam velky obdiv prave k motorkarum. Jinak mac diky Tomasi za tento blog, je to super, delas fakt skvelou praci, diky za ni. Martinovi preju hodne stesti, at ve zdravi dojede do cile.

Anonymní řekl(a)...

Cau Tome, z toho Denveu je to Motorka z ADVrider. Mas urcite najlepsie info a najzaujimavejsi komentar. Urobili ste to naozaj super a Martin si lepsi PR nez mu robis Ty ani nemohol priat.
Je pekne, ze si si spomenul na 'pacienta'! Ten tu naozaj chyba.
Martinovi odkaz, ze mu velmi fandime, [akosi to nie je na mieste pisat: 'drzime palec' :) ] a nech odovzda good luck wishes aj Jakesovi.
inac, ja jazdim na F650 Dakar...
Dufam, ze to dotocite az na tu bednu!
m

Anonymní řekl(a)...

Tak ty hvězdičky (2) z Brandýsa nad Labem jsem já s kolegou. Bud v práci nebo každý doma. Gaylord Fuksín Ducati 750SS / Petas dřívě SV650- ted barák :o) Jinak sledujeme kamiony a motorky - jsou to fakt šílenci ale o tomhle tenhle závod je. Různě dakar.com a tenhle blog který je úplně super. Nejsou to jen novinářské bláboli ale věci psané tak jak jsou. Super práce ..jen tak dál

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, ja jsem Zurich. Libi se mi blog, supr

Anonymní řekl(a)...

Ja se hlasim za Frankfurt - je to z firemni site.
Jirka s WR426 bez Dakar uprav:-) Martine ukaz jim, co WR dokaze, kdyz se umi ridit!

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Dneska jsem tu viděl někoho z Egypta (že by někdo na dovolené?),Švédsko, další Norsko, pár dalších z USA...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Tome,
Ja jsem ta Cina, nejsem presne v meste ktere to ukazuje, ale v Liuzhou. Drive jsem brazdil moravske luhy haje a lesy na DR350, pak jsem projezdil kus EU na SV650 a ted krosim cinu na skutru :)
Dakar je uzasny, strasne obdivuju vsechny ucastniky, to musi byt sileny zaber si ten extremni teren davat 2 tydny v kuse. Na zaver dik moc za tenhle blog, to je strasna vychytavka, mit vsechny zajimavosti a info o Martinovi pekne pokupe :)
Tomas Cina

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Dal jsem tu mapku aby byla hned vidět v blogu a dám sem ještě odkaz na ten příspěvek a komentáře..

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Dneska tady máme někoho z JAR, vidím nově Naples a denně je tu někdo z Denveru. Napište!

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Dneska tady máme někoho z JAR, vidím nově Naples a denně je tu někdo z Denveru. Napište!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj vsem priznivcum Dakaru a predevsim fanouskum nasich zavodniku, kterym drzim vsechny palce co mam. Ja se momentalne nachazim ve meste Saint Louis - Missouri v USA. Blog Martina Macka sleduji kazdym dnem i noci a jeste si nenecham ujit zaznam etapy na internetove CT4. Reknu vam - je to narez, kam se hrabe Afrika. Tak hlavne, aby dojeli do cile vsichni, co se brodi nekonecnym mnozstvym pisku, kameni, prachu a pokud mozno bez zraneni. Uz jim mnoho nezbyva. Ze St. Louis zdravi Martin alias Martyf.

Anonymní řekl(a)...

Čau Tome, já jsem ty Podbořany,jezdím Africa Twin a DAKAR je prostě Super,hlavně díky za ten blog co jsi vytvořil,je to úžasný.....a Mácovi přeji aby dojel až do B.A.,jedno kolikátý ale hlavně zdravý....

Anonymní řekl(a)...

Ahoj já jsem Mělník:-) Je to až neskutečný, jak se tady potkávají češi z celého světa. Motorkáři všech zemí spojte se:-))
Super
Láďa

pk řekl(a)...

Tome, Denver to som ja, 'motorka' z ADV rider.
Mam tvoj blog otvoreny cely den, a ked nesedim a nepisem clanky o NHL a Colorado Avalanche, tak sledujem Tvoje spravodajstvo a bavim sa (Martinove rozhovory are funny!). Fakt ste to urobili super, pripomina mi to ten dokumentarny film R2Dakar, na ktorom sa podielal i vas kamarat c.126 v pisanej podobe. Je to proste jedinecne a dufam, ze to bude mat i pokracovanie v buducich rocnikoch.
tak ja uz letim na trening, treba robit rozhovor s Hejdukom... a dnes je zas krasny den, sneh z predvcera sa uz roztopil, a tak idem na motorke; je 16. januar...
m

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Zdravim Denver (máme tam m.j. nějaké příbuzné).. NHL, to je nějaká značka motorky? :)))
Super jak se to tady schází. Podle mě něco takového bylo potřeba udělat. Příští rok by to mohlo být kompletně o všech motorkářích třeba... A hlavně - příští rok by mohla být třeba zase Afrika na střídačku. Tak si tam užívej sníh nebo silnici. Večer se potkáme na advrideru.

Helena řekl(a)...

Zdravim a drzim palce!Pripominam stare zname heslo ,,Neni dulezite zvitezit,ale zucastnit se" a pridavam ,,dojet do cile"!Vsichni na motkach maji muj obdiv!Ja jezdim BMW F650GS Dakar,jen tady v Cechach,jak se rika kolem komina.
Helena Praha

Anonymní řekl(a)...

Á, motorkářka s ostrým zrakem...

Anonymní řekl(a)...

No hadej kdo je to asi tak z toho JARu. Hezky to delas - mas cas i na neco jineho (napriklad bych potreboval vymyslet a poskladat novou adventure motorku)?

Ja jsem minuly tyden natocil na GS70000km v Africe (v Lesothu a na podzim Botswana a Namibie) a zacina se poohlizet po necem novem.

Cus Martin

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Ahoj Martine,
ja jsem si rikal ze jses to asi ty ale pak me napadlo napsat takovy maly dotazek pro pripad, ze by to byl nejaky turista na dovolene... znas to :)
Ozvi se na mail nebo na ICQ, MSN, Skype... Vse je na webu.
Urcite neco vymyslime. Kamaradi dnes odjeli tvym smerem ale bohuzel teda jen tim smerem, koncit budou v Mali, resp. vlastne v Senegalu.. Jeje, jak ja bych rad nekam vyrazil.

Anonymní řekl(a)...

No z Řecka a konkrétně z Atén jsem já, na www.bmwgs.cz jakožto Doc(protože tady dělám slávu české medicíně), na advrideru nebo horizon unlimited nebo jinde jako lukes nebo lukes1960 nebo taky jako liberec. Tím je jasné že mi je kolem 24 let :) (x2)a že pocházím z Chodova :).

Jezdím na adv bramboře, miluji motorky a zvlášť delší cesty, spojené s lehkým cestovním off-roadem.

Anonymní řekl(a)...

Ja mozem byt Atlanta (USA), Munich (GER), Bratislava alebo Hlohovec (SR) - podla toho ci som v praci, doma, alebo pripojeny do prace cez VPN :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, koukam sem už asi 10 den z Damašku (na mapě se to neukazuje, jen ten Bahrajn,ale ten je dost vedle,net je tu dost na prd a ještě to cenzurujou), doma sem chvíly drandil na R1 tady chodim pěšky nebo taxikem jako cizinec si tady nesmim nic koupit...dakar sleduju spoustu let,hlavně kamiony,ale posledních pár let všechny kategorie...
Blog je super, musí to bejt hafo hodin práce, ale well done!!
Honza

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Tak to je super. Skvělý. Ještě zbývá pravidelná dvojice návštěvníků z Norska, někdo ze Švédska a hodně lidí v Anglii, Francii...
Ten Egypt někdo psal do vzkazů na titulní stránce webu, že tam je na dovolené.

Unknown řekl(a)...

A taky sem zabloudilo jedno Pískle ze Smržovky :o)
Takže zdravím a přeji mnoho sťastných kilometrů

Anonymní řekl(a)...

Z Plzně se připojuje Pavel. Moc gratuluju Martinovi k výsledku. Super. Jen škoda toho protestu, ale to na věci nic němění. A absolutně stejný díl uznání patří i Tomášovi. Dřív jsem Dakar sledoval jen tak z povzdálí, ale tenhle blog mě vtáhnul, že tu sedím denně a fandím Martinovi i ostatním v akci, jak kdybych byl na místě (přeháním :-). Mimochodem mě nadchli i stránky Touratechu (tuším, že asi taky Tomášova práce, ne?). Je znát, že to děláte srdcem. Hned mám chuť si vytunit svojí F650GS :-). Zdravím všechny.

Anonymní řekl(a)...

Psal mi Jirka BLACK a já Ivana Hroch se k němu připojuju. My jsme ze Smržovky a taky sem chodí Karolína a Lucka a Matyáš a ať po blikajících hvězdičkách šmejdíme pacičkou jak chceme, tak tam Smržovka nikdy neskočila, nikdy se neukázala. Jsme nějak překrytý? Nebo je nás tam moc? Nebo nedej bože, Smržovka tam jako město není???! Ivana

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Já tu aplikaci moc neznám, je to taková legrace myslím. Smržovka tam být nemusí, záleží přes koho jste připojení na nějaký větší uzel. Když se to rozklikne a otevře "maps", tak to tam je větší a vidím teď právě že je někdo připojený v rokytnici nad jizerou, v sobotce... Ono to dost kecá, je to odhad lokality podle nějakých tabulek podle IP adresy. Takže, když se někdo připojí přes třeba mikrovlnu, ten vlastní bod, kam to je napojené, je klidně úplně někde jinde.

Anonymní řekl(a)...

teď už je tu aktivní prý jen jeden blázen... no to musím být přeci já. Tak jsem klikla na aktivní blikající hvězdičku a starou belu, jsem Rokytnice nad Jizerou. Ať se jdou bodnout :-). Iv.

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Zahraniční čtenáři - nezapojíte se do soutěže???

Unknown řekl(a)...

Ahoj vam vsem,jmenuju se Jarek a ja jsem ta hvezdicka v USA, Harrisburg - PA, loni jsem tu byl a sledoval Dakar z Lexington - KY.

Bobus řekl(a)...

Moc velké díky Tomáši za Tvoji práci. Děláš to skvěle a s Tvým přispěním je pro nás Dakar, minimálně dvojnásobně zajímavý.
Doufám, že to Máca ještě "rozbalí" a udělá super výsledek.
Bobus Smržovka

P.S. Nic bližšího naž Chrastavu jsem na mapce "nevyštrachal".