středa 14. ledna 2009

Video z dnešní etapy

Zjistil jsem že jsem si kvůli posunu vysílání včerejšího Eurosportu nenahrál všechno a hledal jsem jestli někde není nějaké video z dunového pole včerejší etapy a na tohle se dá dívat pořád dokola....
A nejsem si jistý, jestli tam vůbec byly včera kamiony, moc hezké záběry jsou případně tady na SBS

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Myslim, ze kazdemu je uz jasne co jsou to "katedralove duny" ;-)

Pilif řekl(a)...

Tak už jsem si to všechno přečet a zkouknul video ... dnes to muselo (a pro některý pořád je) hodně hustý. Zaplaťpámbů, že Máca dojel tak, jak dojel ... ty duny...to je strašný. Tomáši, díky za zprávy, už konečně můžu jít spát (a ty taky). Jo a kdybys ještě mluvil s Mácou, tak ho moc pozdravuj. Tak zejtra zase tady!!!

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Dobrou noc nebo dobré ráno, podle toho odkud kdo jste! :)
To video 100% vysvětluje o co jde a rozhodně koukěte taky na to fotky co jsem přidal před chvílí, to je masakr.

Anonymní řekl(a)...

Všechny ty záběry byly i ve zpravodajství na ČT4 (a spousty dalších). Sice někdy ten český komentář je "zajímavý" ale rozhodně doporučuji shlédnout. Veškeré zpravodajství zpětně najdete na http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/

Anonymní řekl(a)...

XarlieN: Mě překvapilo, že tam mluvili i aktuálně o Martinovi, že dojel 44.
Ale komentář je fakt síla. Buďme ale rádi alespoň za to.

I když, kdož jednouc navštíví tento blog, již netouží po jiných informacích ;o)

Ondra

Anonymní řekl(a)...

Na webu Davida Pabišky jsem našel zajímavé komentáře hned tří jezdců (Pabiška, Macháček, Jakeš):

http://www.davidpabiska.cz/clanky/dakar-2009/10_-etapa

Zajímavé je, že to podle nich nebylo tak extra náročné a konec si naopak docela užívali. Jsem moc zvědavý, co Martin a jak se mu jelo.

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Aha, tak už jsem na to přišel. Na eurosportu to dávali posunuté asi o nějakých 10-15 minut, takže já myslel že mi chybí jen kousek že to o minutu posunuli a mě chybí asi 20 minut v záznamu. Dávali tam nějaké sportovní pády apod. No to je jedno, dá se na to dívat pořád dokola.