středa 14. ledna 2009

Atacama - skvělé fotografie

Od fotografa Geharda Huedepohla jsem získal práva pro publikování jeho nádherných fotografií pouště Atacama. Psal jsem mu během dne, když se někdo v komentářích ptal, co to jsou ty "katedrálové duny". Ten termín se mi líbí, určitě je to nějaký nesmysl ale bude to patřit ke koloritu, budou to vědět jen zasvěcení :) Takže teď se mi ozval, nejdřív asi hodinu prohlížel blog (pěkně to bylo vidět z připojení) a napsal, že má dojem že to je nekomerční a můžeme použít jeho vybrané fotky (vlastní výběr) pro ilustraci. Jinak autor se narodil v Německu v roce 1957 a v roce 1997 se rozhodl přestěhovat do Chile, kde fotí poušť a zajímavá odlehlá místa. Je také soukromý pilot a rád fotí z letadla.
Odkaz na galerii: FOTOGALERIE G. HUDEPOHLA pro blog Dakar M.M. 2009
V galerii jsem přidal jednu fotku, která tam nepatří. Je to z nostalgie ale schválně, která to je. Napište co myslíte. Podle mě je to evidentní.
Fotografie z blogu nesmí přebrat žádná média, tak prosím navazující portály atd. o pochopení.

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak to je dalsi uznani, pro tebe Tomasi,ze delas dobrou praci, od takoveho cloveka to urcite potesi, fotky jsou moc hezke a hned si najdu na netu jeho dalsi. Ta fotka od tebe je asi #5, uz taky proto, ze na neni, internetova adresa.Doufam ze mas jeste nejake a ze je sem znovu zaradis.J@.

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Aha. Odkaz by měl být dole na stránce. Je to http://www.atacamaphoto.com/

Petr řekl(a)...

Seš fakt dobrej!!!

Anonymní řekl(a)...

...ahoj Tome...
...nepatří tam ta fotka orange duny a před ní stojí strom-:)...

...Sqwer...

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

Sqwer: no původně jsem tam chtěl dát toho tučňáka ale přišlo mi to moc těžký a ten strom zná fakt každej, to by nešlo :)

Tomas "TT" Kocanda řekl(a)...

takže vyhrává sqwer!
Fotografie s dunou s klikatým hřebenem a stromkem v popředí je z Namibie!