sobota 2. ledna 2010

Zprávy z týmu Czech Dakar Team


Přečtěte si noční článek na webu www.czechdakar.cz :
Cituji:
Jaké jsou pocity závodníků z početných řad Czech Dakar Teamu?

Martin Macek si start užíval, vždyť jej přišly podpořit hned dvě Miss - Taťána Kuchařová a Aneta Vignerová. "Pokaždé je to jiné a přitom tak stejné," shrnul své pocity Macek. "Lidé byli fantastičtí, motorka jede jako o život a navíc za mnou přišly na pódium hned dvě kočky. Přiznám se, že jsem nevěděl kam se dívat dřív a klidně bych si to ještě jednou zopakoval. Zítra nás čeká první rychlostní zkouška, takže už je to konečně tady."
Poněkud stručnější byli Mackovi kolegové. "Bylo to něco neuvěřitelného," doslova křičel Roman Krejčí. "Nikdy jsem nic takového nezažil." Jan Veselý hovořil rovněž v superlativech: "Na Dakaru jsem už byl, ale projíždět na mašině jako závodník a vnímat to všechno okolo sebe je něco nepředstavitelného. Člověk si připadá jako hvězda i když já se tak v civilu vůbec necítím. Musel jsem si neustále opakovat, abych neudělal žádnou frajeřinku, ke které Vás samozřejmě davy vybízejí."
Oldu Bražinu nerozhodí téměř nic, ale po průjezdu Buenos Aires měl v očích snad i slzy: "Kdepak chlapi nepláčou, ale přesně toto je jeden z důvodů, proč na Dakar jezdím. To se musí prostě prožít."
Jinak v Picasa fotogalerii najdete řadu nových fotek Martina i Honzy...

Žádné komentáře: