Udělal jsem si zajímavou statistiku značek:
Počet startujících / po 7. etapě pokračujících:
Yamaha - 28, zůstává 21
Honda - 23, zůstává 16
BMW - 6, zůstává 3
Sherco - 5, zůstává 1
Aprilia - 5, zůstává 3
Jincheng - 2 (ve skutečnosti je to kopie Yamaha WR450F a jediné, co tam dávají, je nálepka), jedou 2
Husquarna - 1, zůstává 1
Husaberg - 1, vypadl
2 komentáře:
Čínania idú!!! Sherco padá :-(
Mam dotaz na Tomáše. Jak to tak celé poslouchám, hodně by mě zajímalo, jaké jsou úpravy na motoru a především jak často a jaký se dělá servis. Třeba u WR450F mi přijde neuvěřitelný, že ten motor přežije celou souťěž bez GO. Jako běžně prodávaná motorka to má servisní intervaly předepsány celkem striktně po motohodinách. Jak tohle funguje na Dakaru? Díky za odpověď a vůbec za tenhle blog, je za tím fakt neskutečně práce a času, vážně klobouk dolů...
Okomentovat